Everyday life Trening

FRIDAY FIX

God morgen fine folk. Fredag er endelig her og det betyr at jeg skal hjem til Hansi:) Det blir så fint! Tenk at vi er i mai allerede! Det er jo galskap! Tiden suser virkelig forbi altså, men det betyr bare at vi er et hakk nærmere sommer og sol. Og det gleder jeg meg til, helt vilt:)

Før den tid står både mat og trening på planen. Treningen går så som så om dagen, fortsatt rehab på planen. Jeg visste det kom til å ta tid å blir bedre, men tålmodighet er virkelig en dyd og jeg kjenner at det begynner å tære veldig på min. Alle sier sånn «du må gi det tid – du må ta det med ro – ikke stress» – det er så enkelt å si når man ikke står i det selv. Jeg setter pris på omtanken, men shit hvor man blir lei noen ganger.

Ok, nå er jeg ferdig med å være negativ:) Det er mye jeg kan gjøre på tross av skaden så da skal dere iallefall få en liten quick fix til helgen fra meg.

Friday fix

21 – 18 – 15 – 12 – 9 – 6 – 9 – 12 – 15 – 18 – 21

Cal row – KB swing – Air squats

Du starter med 21 kalorier på romaskinen, deretter 21 kettlebell swings, så 21 air squats. Rett på 18 kalorier på romaskinen, 18 kettlebell swings osv. Ned til 6 og opp igjen til 21.

Veldig tung – veldig gøy:) God helg folkens:*

xoxo

You Might Also Like

2 Comments

  • Reply
    Morten Jørgensen Øgård
    4. mai 2018 at 18:02

    Digge retter shilan! 🙂

    • Reply
      Shilan
      4. mai 2018 at 18:57

      God du er, takk?❤️

    Leave a Reply

    %d bloggere liker dette: